top of page

סוגים של שיפוצים


לודז מעצבים,פלסטרלינה, פולנד

plasterlina designers Lodz, Poland

סוגי השינוי הפתוחים לפניכם מתחלקים לקטגוריות מובהקות, מוגדרים לפי עוצמת ההשפעה שתהיה להן על ביתכם ועל תקציבכם. מבחינה מעשית, שיפוצים כוללים שינויים ברמות השונות, וחשוב לדעת מה מציע כל סוג של שינוי:

הום סטיילינג

הום סטיילינג הוא השינוי השטחי ביותר מבחינה טכנית, אך לא בהכרח החשוב פחות. אם אין בעיות בולטות במבנה הבסיסי או במיקום החדרים, ובכל זאת אינכם שבעי רצון מהבית, הפתרון נמצא כנראה בשינוי "תפאורה". "תפאורה" ממש כמו בתיאטרון מורכבת מטיפולים השטחיים שאפשר להעניק לקירות, תקרה, רצפה, כולל ריהוט, גופי תאורה, טקסטיל ואקססוריז. רבות מאפשרויות האלו אינן יקרות יחסית וקל מאוד להוציא אותם לפועל, מאחר שהן דורשות פחות השקעה מבנייה או שיפוץ יסודי. למי שמתגורר בבית שכור, שתקציבו מוגבל ביותר, הום סטיילינג עשוי להיות דרך פעולה המומלצת.

שיפוצים:

עיצוב פנים

שיפוצים מסוג "טיפול מונע" אינם אופציה יצירתית, אבל הם ימנעו מכם את הצורך לערוך שינויים לא רצויים ויקרים במקרה שצצה בעיה וימנעו מהבית להידרדר למצב גרוע יותר או שינויים בתשתיות של הבית, החיוניות לבריאות, נוחות, ורווח הכלכלי שלנו. שיפוצים בקנה מידה גדול מפריעים למהלך החיים ועולים כסף רב, אך ניתן להפיק את המקסימום, אם מנצלים את ההזדמנות לעיצוב מחדש - שינוי חלוקה של הבית יצירת חלל מסוים, החלפת יעוד החלל או הגדלתו/ הקטנתו. עיצוב מחדש מתאים לאלו שביתם מחולק בצורה לא חכמה ולא יעילה, כאשר אזורים מסוימים מבוזבזים, ולאחרים אין בכלל מקום. מדובר בשינויים פנימיים בלבד שלא דורשים שינויים חיצוניים.

תכנון אדריכלי

כדי להגדיל את שטח הרצפה, אפשרות היחידה, מלבד מעבר דירה, היא להרחיב את הבית על ידי תוספת חדר או חדרים, הוספת קומה, או הגדלת חדרים קיימים- שינויים חיצוניים בבית. חשוב להבין ששינוי מסוג זה דורש אישורים מרשויות מקומיות. בכדי לדעת מה מותר ומה אסור תוכלו להתייעץ עם אדריכל. בנוסף שיפוץ מסוג זה עלול להשפיע על שלד הבית, ולכן יש צורך ביעוץ מקצועי מצד המהנדס.

פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחרי
  • Pinterest Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page